madkullensislandshastar

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av paula Johnsson - 25 juni 2012 09:11

Jo, nu börjar mina dagar lida mot sitt slut här på Norra och snart styr jag kosan mot Södra Island.

De har varit en helt fantsaktisk upplevelse, som jag som sakt kommer bära med mig hela mitt liv och jag har lärt mig massor!!

Stort tack till familjen Fridgeirson, ni står mig sååå varmt om hjärtat!!

 


 

I går var det lite dimmigt och lite kallt...

   

Vi får se vad dagen har att erbjuda idag..

De skall bli sjukt spännande med landsmot, har alltid velat fara på det, men har liksom inte blitt av...de var inte riktigt meningen nu heller, men Johann och sonen åker väl med,så typ halva Island lär ju ändå vara där..

De var ju som sakt inte helt planerat dock så tyvärr åker jag hem innan finalerna,men, men hinner se Fredag Lördag och mitt   kommer Onsdag, vi skall kolla runt lite på södra på Torsdagen och sen vidare till landsmot  Fredag Lördag,får se om jag kan rigga upp datorn på hotellet med bilder...

Hörs igen/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards