madkullensislandshastar

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av paula Johnsson - 29 juni 2012 09:47

Ja, herregud, nu har vi sett Island kan jag säga...

Oj, vilken resa...ni förstår mig på en buss....lååång resa, jag som knappt kan sitta still och fika....

 

Men nu bannemig, då maken kommit...nej de är inte han...

 

...så får man ju visa Island från sin bästa sida...Islandshästar....Island!

Så nu gott folk, har ni inte fått bildbomb innan så får ni de nu!!

O världsparet...ja, dom får försöka posera..utan häst?!

                                                                         

Ja, historier finns ju bakom varje bild...de var längesen jag var på gajdad (stavas?) tur kan jag säga... men sååå fint de var och sååå mycket Island jag kunde visa min man...jag har faktiskt varit på samma tur för väldigt många år sen, men jag tror man kan göra den en gång om året.

I dag blir det mera Island och mycket hästar!!!

Kram på er/MadkullaPaula


Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards