madkullensislandshastar

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av paula Johnsson - 12 juni 2012 08:49

Ja,nu får vi väl kolla om det här med bloggerit funkar även från Island hörni.....och ja, de verkar så!

Jag är som sakt på plats och resan i går och i förregår var rätt ansträngande kan man säga..

Tågen passade inte riktigt ihop med flygen från kastrup,så det blev till att övernatta en natt ´på Köpenhamns flygplats = helt utesluten sömn...

Ja, ja...ingen fara...iväg jag kom och resan vidare till Reyjkavik gick bra och så och den lilla resan från Reyjkavik till Aukureiry...men jag undrar varje gång....kan inte ens räkna längre hur många gånger jag vart på Island...men jag undrar (Hur hamna jag här?)

Alltså på detta lilla leksaksplan??!!


Jag!? SOm är livrädd bara jag går över gångbron i Borås!!??

Allt med höjd vetni?!

Det var som jag sa till Henrik...det är ungefär att likna vid att föda barn...fniss... man kommer inte i håg vad det är man utsätter sig för gång på gång på gång...förän man väl är där!!!

Och så i båda fallen....så ger det ju så fina saker!! 



Och liksom ...ALLTID...hamnar jag vid vingen!!!

Sitter och tänker...tänk om nåt flyger av här nu...skall jag ropa då eller??

Ja, tacka vet jag att rida vildhästar?! Framför att va uppe i luften och flyga omkring?!

Man nu är jag på fast mark mina vänner och resan gick som sakt bra...

 

Väl hemma hos Elsa och Johann vilket känns så bra..känner mig som hemma här nu...tyckte nog dom att jag skulle vila lite..så kvällen blev lugn i går.. efter mer en ett dygns resa...

Men idag skall vi allt jobba...Vi hörs/MadkullaPaula



   

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards