madkullensislandshastar

Direktlänk till inlägg 22 juni 2012

Inga insomningsproblem..

Av paula Johnsson - 22 juni 2012 08:34

Nej...de har vi inte ,varken på den islänska kullen eller på den madiska kullen...man är rätt mör på kvällarna, så det är ju ingen semesterresa jag är på gott folk...  


Men jag njuter i fulla drag och även hästarna får bekänna färg nu, så de passar på att vila mellan passen..

           

Här har vi Fridgeir på ett av sina vackra ston..

 

Och jag...ja, nu till och med RIDER jag "Skimmelmannens" häst...ni som undrar, gå till-baka lite i bloggen tilll september 2011 när jag var här sist, där måste väl stå lite grand om historien..?

 

Hur många jag träna  i går...ja, nu har jag tappat räkningen.  

Och i går var det bara "Liten"jakt med några hästar...denna gång ,med fyrhjuling!

   

Lite dammigt?

 

Sen börjar själva infångningsakten..det är en akt i sig!.

   

I går var här en riktig blåsig dag..men som ni vet blåser det alltid på Island..

 

Jag säger nu Ha en riktigt bra Midsommar i Sverige!

Dansa lite "Små grodorna" för mig med...för de orkar jag nog inte...


Glömde säga, Felicia som var på praktik hos mig i våras och som skall komma på ridläger för typ 10e året i rad v.32,har gjort en väldigt fin film från deras praktik på youtube, föresten det finns ett antal filmer där från oss, som även Cia gjort en del, sök på Youtube och Madkullens islandshästar, just denna kallas praktik,

Kram så hörs vi snart igen!

 


 
 
Ingen bild

gubben

22 juni 2012 09:16

äntligen fick jag se ett kort på dej hjärtat.mycke finare än massa vyer. puss

paula Johnsson

22 juni 2012 09:20

GO du e, där har du bevis på att jag är på plats? ;-) Kram

 
Ingen bild

Anna Danielsson

22 juni 2012 13:43

Trevlig Midsommar!!! //Kram

paula Johnsson

23 juni 2012 00:58

Desamma önskar jag dig Anna, kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula Johnsson - 26 september 2014 07:44

Ja, som ni vet så startar ett nytt kapitel för mig och min familj nu...   Gården är såld och vi kommer att flytta. Min hemsida kommer att stängas ner nu 1 oktober och verksamheten upphör och jag vill härmed passa på att tacka mina underbara bar...

Av paula Johnsson - 6 september 2014 07:56

ja, helgen som var, hade vi goa instruktören james här igen. James är en grymt duktig instruktör, kan ta alla typer av människor på alla olika nivåer och mycket bra pedagogiskt.   Jag hoppas alla hade det bra som var här även om jag inte riktig...

Av paula Johnsson - 18 augusti 2014 15:11

Ja, mina vänner alla sagor har ett slut...så och på denna gård.. Så de också var skrivet i tidningen, "Sista Sommaren på Madkullen" Så blev också fallet...vi har efter långt, jobbigt och svårt övervägande bestämt oss för att sälja vår älskade går...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 08:48

Äntligen fick jag till en kurs för min gode vän och tränare Louise "lollo" Löfgren, jag har ju tränat för henne i en herrans massa år... men inte fått till nån kurs/lektion än med min nya lilla pålle...så nu äntligen...och vi har ju så mycket och pra...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 07:32

Ja, och så kom den där Fredagen, fem molockna tjejer kommer upp här på morgonkvisten...liiite deppiga... Dom vill ju inte att det skall ta slut..   Vi fick muntra upp varannn så gott det gick.. och nu stod ju både träning,städning,lunch och u...

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards