madkullensislandshastar

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av paula Johnsson - 11 maj 2012 06:52

..ja, igår hade vi ett mycket glatt gäng här...från räddningstjänsten igen..

Nuuu,om det någonsin skulle va så att jag behöver kalla på brandkåren igen som knappt hittar hit i otrevliga situationer,nuuu hittar dem iallfall,för nu har de vart här så många gånger i trevliga situationer istället..  


Brukar annars få ge en mycket tydlig vägbeskrivning i stressade situationer... men den historien tar vi en annan gång..

I går anlände som sakt ett MYCKET glatt gäng, de skulle avtacka en kollega som skulle ut på vad de kallade de som lååång semester..jag misstänker pension.men Shhhh!

Cowboyhattar och cèper var till dagen införskaffade och det fanns många goda skratt under resan,de var både "pissepauser" galopper och töltpauser.

Kicki var med till min hjälp och det blev en mycket lyckad tur trots regnet som fullkomligen stod som spön i backen..

Killarna påstod att det bara sköljer av allt med brandslangen på bilen sen..

                   

Efter turen hade "Gubbbarna" med sig Chiliconcarne som på Cowboysars vis ,som avnjöts i gäststugan tillsammans med en öl,medans jag och Kicki tog hand om ridskolan.

Varmt välkomna tillbaka  alla och tack för en trevlig dag tillsammans med er!

/madkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards