madkullensislandshastar

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av paula Johnsson - 2 maj 2012 05:29

Ja, så kallades den tävlingensformen jag var på igår,

Hade med mig min lilla hejaklack,Ellinor, Josefine,Louise,Henrik och "Lilla My"


Det var i Falkenberg i Falkis regi hemma hos Otto och Barbro Beckström, känner dem sen gammalt, de köpte en "Vinda" utav mig för typ hundra år sen, sen bodde vi hos dem ett tag i lärlingsyfte när det gäller skoningar av hästarna, så vi har träffats mycket förr, men nu var det faktiskt många år sen, men så trevligt att va där igen och de dömmer så bra, proffitionellt,ödmjukt och rättvist.


Lysingur skötte sig exemplariskt och fick faktiskt förfrågan om han verkligen bara var 6 år?

Vi har ju jobbat mycket på att koncentrationen skall va  hundra på mig och han är är verkligen där till hundra procent, inga gnäggningar på banan idag och ja, det var mycket som jag ser som var en förbättring idag och det är ju lite därför vi är ute nu, för träning..

Klippt för dagen var han till och med!

Pssst,vår kamera var urladdad...oj...så fotograf..Louise Nilsson...

       

O traven,ja...den satt!!!


Kom på andra plats i mitt heat och sedan fjärde i finalen,mycket nöjd med dagen och jättefint arrangerad tävling och sicket väder!!!

faktum är att det blir tävling där redan nästa vecka igen..  

Nu är det vår!

Kram/MadkullaPaula


Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards