madkullensislandshastar

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av paula Johnsson - 1 maj 2012 05:24

Ja, lite turer inemellan hinns alltid med, men just nu är jag tävlingstaggad och också sugen på att sätta i gång stilige herr Magni till nån tävling i höst emellan betäckningar och semester,vi får se, velar ju fram och tillbaka, me sugen det är jag allt, skall iväg på lektion med han i mon så får vi kolla av lite..


I går då det var valborg och allt vad det innebär med  att vi firar in våren och det kan jag då sannerligen skriva under på!

Vilket väder!

Vilken uppsprickning!

Asså det var ju linne ett tag här!


O snacka vitsippor!

Nu hade de små liven spruckit ut så det slog härliga till, preceis den där bädden av vitsippor som jag väntat på så länge infann sig på ängen.

2 nöjda grupper hade vi här på Madkullen i går,kameran kom inte fram över huvud taget på tur nr.1 (ber om ursäkt för detta) och på tur nr.2 ser det ut som jag sitter och drömmer...(kanske tänker på dagens tävling ;-)  )

och sedan kom inte alla deltagare med..Ja, ja,skärpning fotograferna!

   

Turerna var mycket lyckade i allafall och helt fantastiskt väder!!

Nu laddar vi för i dag gott folk och ridskola det kör vi heeela veckan,några röda dagar har vi inte här vetni!?

Kram/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards