madkullensislandshastar

Alla inlägg den 15 april 2012

Av paula Johnsson - 15 april 2012 06:21

Ja, i går Lördag stundade det ut på tur och emellan regnskurarna dök faktiskt solen upp.

Ulrika som var en av deltagarna på turen tog ett vackert kort av Gloria och katla under pausen och skickade till mig..Tack!

 

Gott med lite gräs som sticker upp tycker hästarna..

Här kommer vi på hemväg...alla hästarna har dock fått svarta strumpor,ite lerigt ute i skogarna på vissa sträcker efter alla skyfall i dagarna...

                           

Och tänka sig,lille Geilsi var med för första gången på en lite längre tur... så duktig och han tyckte det var riktigt intressant, han hade fått nya skor till och med dagen till ära...så nu gubben är det rakt in i verkligheten...


På tal om det.. här sitter jag och sitter, men tidigt har vi vart uppe....jag och min lilla tävlingsgrupp...för idag stundar ju tävling, alla...håll tummen...på återhörande..Kram/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards