madkullensislandshastar

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av paula Johnsson - 24 oktober 2011 06:04

Jaa! Hösten när den är som bäst!

Detta behövde vi!

Så vackert det var i går, naturen bara sprakade av färg!

Vi hade ett gott gäng med Mammor och barn, hela 12 st, som följde med oss på förmiddagstur.

Här har vi stannat för lite mat åt hästarna och åt oss själva och ja, som ni ser solen den sprakade!

Jag fick höra så mycket gott under hela dagen.

-Ja, här sitter man med ett le`ende på läpparna hela tiden!

(Damen bakom mig på VIndur)

Ja, det var ett mycket trevligt  o gott gäng som redan pratade om långturer och läger. Kul!

Och min utsikt under Söndagsturen gick ju inte av för hackor, sämre kan man ju ha det!

 

  Lysingur skötte sig exemplariskt!

 

Välkomna tillbaka alla flickor och Johan förstås som t.o.m tillslut vågade gallopera! 


På eftermiddagen var det dags för en liten kortistur med ett nytt gäng...

             

Omdömmet från an av deltagarna, det lät som så... att detta var det absolut det bästa stället hon varit på!

Får man lov att sticka ut hakan lite på morgonkvisten?!

Nej, men det är ju klart, det här är ju  bland annat det  som gör att man älskar sitt jobb, en stor bit ,förutom att jag älskar at jobba med djuren är ju självklart ocks det  att få kunderna att tycka att det är bra på alla sätt och vis.


Så visst växer man med sånt här, och kul att kunna dela med mig av.

Så nu får jag ducka inne i stugan gott folk, så lång har jag blitt....

Välkomna tillaka alla!

Hästarna var sååå duktiga, känns som ett riktigt gott gäng jag har nu, har ju varierat lite ett tag, men nu är de precis så som jag vill ha det!

KUl!


Och planteringen blev det också utav med, alltid lika kul att göra fint på hösten tycker jag...

             

Och hästarna står på fri tillgång nu de flesta, när de gått så mycket, så det mumsas och mumsas, gott låter de...

Lyckad helg och jag önskar alla mina kunder varmt välkomna tillbaka!

Idag är det träning av hästar som gäller och lite omorganistaioon av lite ridvägar...


Här lägger sig höstsolen över Madkullen i går kväll och middag och Tv-soffan väntar med ungarna   ...

Hoppas på lika fin dag i dag/MadkullaPaula 

 

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards