madkullensislandshastar

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av paula Johnsson - 23 oktober 2011 07:40

Lördagen flöt på i form av längre tur med gott gäng. 

Det var mitt stammis gäng "Rådatanterna" och tre par från andra delar av Sverieges rike, så vi blev en stor och glad grupp. Kul!

Hästarna var pigga och glada och det duggregna bara lite som vi knappt märkte av...

Här är vi på väg till fika platsen där kaffe vänter...

  Jag red Lysingur och Ååå va jag gillar den killen!

Så glad, lite obalanserad ja, visst men fem år till på köpet så är han mycket lovande.

Rörelserna är stora och han lär sig mer och mer för varje dag, skall bli spännande att följa hans utveckling, men nog för att han är stel i högersidan och jag förmodligen håller på med nåt, men man gör sig inte riktigt på bild inte.  

   Turen var mycket lyckad och alla pratade om att återkomma på längre turer, alltid lika roligt att höra

.

Nej, nu skall jag ut och höstplantera...

Djuren har fått mat och förberedelserna för dagens alla turer har inte riktigt dratt igång, så jag hinner göra lite fint.

Ha en go höstlig Söndag/MadkullaPaula 

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards