madkullensislandshastar

Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av paula Johnsson - 21 oktober 2008 19:46

Denna vecka är det longering och sitsträning som står för dörren på ridskolan, och barbacka och sitsträning för barnen.

Här kollar jag av Birningur och Kjartan, så vi har "alla hästar hemma"...

Alltså så alla kommandon sitter som tidigare, och ja, det gjorde det.


I veckan bjuder jag också på lite höstfika på ridskolan, allt för att ljusa upp tillvaron i höstrusket, det har regnat och blåst väldigt ju.

Ha de gott/MadkullaPaula

Av paula Johnsson - 21 oktober 2008 11:46

Ja, idag är det riktig höstrusk ute.

Ängnade förmiddagen åt lite kontorsarbete, kan va gott o va inne nån gång,drömde mig lite bort för ett ögonblick, island och sommar.mmm

Ja, det var härligt det!

Vetni, Lille lillePer har varit borta i över en månad nu!

Nog för att brukar ta långpromenader men det här var länge det!

Har någon sett honom, snälla ring mig!

han är ju väldigt kärvänlig och kan ju säkert ha följt med nån kund hem, men om någon ser honom...Vi saknar han så.

Nu skall jag snart ut och longera lite hästar, slut på inne stunden, hoppas det håller upp nåt i dag./MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards