madkullensislandshastar

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av paula Johnsson - 19 oktober 2008 19:12

Idag har "Rådatanterna" + ett litet gäng från Göteborg varit här på tur. Vädret var strålande och hästarna var pigga och glada.

Det är ju älgjakttider och jag hade varit sååå ordentlig och lagt fram västar i reflex på bänken som alla skulle prydas med. Jodå dom låg kvar så vackert på bänken även när vi var ute på turen.

Hur var det med den där vimsigheten på "plastmamma" Lisette?

Men vi har ju underbara Henrik som kommer körandes på fyrhjuling med både glögg, kaffe, muggar och nu då västar, och allt vad det är jag nu glömmer.

Han är ju bara en stjärna på himmlen min make.

Och så agerar han ju som paparazzifotograf (O hur stavas det då) också...

Jag red Blesa idag, passade på att justera henne lite och ja, lagom till hemvägen så va vi överens om att jag inte skulle bära henne utan hon mycket väl fixar att bära sig själv.

Red henne lätt inspänd då hon tappat  muskler i ryggen lite, men hon är en mycket go liten dam, mycket krut och rids hon så bjuder hon på fina stunder.

Allt för nu/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards