madkullensislandshastar

Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av paula Johnsson - 12 oktober 2008 16:51

I helgen har vi haft besök utav gäster som bokat miniläger. Anlände i Lördags  vid lunch och stanna till Söndag eftermiddag.

Det har varit ridtur och ridtur i gen, middag, övernattning och bad i vedeldad tunna, m.m

Det var ett görgott gäng med humöret i topp,

Här är vi på väg hem efter första ridturen på 3 timmar.

Och sicka dagar vi haft och sprakande höstfärger, varit helt underbart att uppleva naturen från hästryggen.

Tycker även jag, fast det är ju där jag alltid  är då.

Här skall vi ut på tur nr. 2 på Söndagen.

Varsågod Sofia och kliv upp....


Lite sammanbiten fröken här, ja det var ju nya hästar i dag.

jag såg till att gästerna bytte hästar med varann, så de fick känna på fler än en.


Lite ömma i baken tror jag en del  av gästerna var i dag....

Här har vi Dennis.

Maria.


Pelle.



Lennart.



Och Sofia.



Och här kommer vi åter, och ja, alla är med och alla sitter kvar, och har klarat denna ridning galant, till slut såg det ut som om ni aldrig gjort annat.


Varit verkligen roligt att ha er här,och som sakt ni skall ju veta att det är inte varje dag som ridfröken dimper ner i badtunnan.

Jag hoppas ni haft en bra helg och jag och min familj vill önska er varmt välkomna tillbaka/hälsn. MadkullaPaula



Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards