madkullensislandshastar

Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av paula Johnsson - 18 oktober 2008 18:48

I dag har Henrik varit i väg med barna på klass fotboll, och hela laget bar Madkullens islandshästarströjor!

Värsta turtröjorna Mamma sa Josefine.

Jodå, kom trea gjorde dom och Filip gjorde inte mindre än två mål själv.


 Här har vi Filip in action.

Vild discution, syskon emellan...

 Man blir trött utav att va på match!

Hela laget Madkullen....

Målvakten i mitten , röd tröja, och Filip och anton har vissst satt tröjorna bakofram, allt för att va cool vettu!


Ja, en annan har ju arbetat, men det va inte fy skam det heller, fint väder och gott sällskap, på fm va det en stor långtur  med ett gäng ink, Lisette(Henriks dotter) och hennes kille,  och på eftermiddagen hade jag  5 glada ungdomar och två vuxna  här som fick känna på islandshästens allsidighet och mod och goa gångarter.

Lite regn kom det allt på eftermiddagen men det var inte så farligt.

Känns som att "Ridfröken" Paula kommer sova gottinatt, med ett ridpass på x antal timmar och en lååång arbetsdag.

Jag önskar alla kunder som varit här varmt välkomna tillbaka och jag hoppas ni haft en bra dag tillsammans med mig och Johanna.







Ser nästan ut som Kim och Johanna sitter på samma häst, men de gjorde de inte kan jag lova.

Johanna red Drifa och Kim reginn, och de var snygga ekipage.

 En liten undran, varför tror alla våra katter att blomsterlådorna är sängplatser, inte undra på att ljungen blir platt....

Nja, nästan alla, Jacob leker ju som vanligt spiderman då...

Ha en go kväll/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards