madkullensislandshastar

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av paula Johnsson - 1 oktober 2008 12:24

Syrpa är ett nytt litet sto som kommer flytta till oss i slutet av oktober...

Hon kommer verka i avel, och rör sig vackert, och graciöst.

Hennes namn betyder jättekvinna, men jag tycker hon ser väldigt näpen ut.

Vi får väl se var det månne bliva av henne.

En del minskar ner på hästantalet över vinterhalvåret för alla kostnader, men varenda höst hamnar jag i samma sak,men tänkte vinna på lotto i år , de värsta e att jag hinner aldrig spela, får grunna på hur denna ekvationen ska gå i hop i natt,... vinna utan att spela, hmmmm, ja nu har hästbeståndet ökat till 24 (tror jag) får räkna in i kväll, och ytterligare en Tindra hämtas i morgon.

Kommer från samma ställe som Gletta, och kommer också vara lite på prov fram till sommaren, men HUJEDAMIG! Broarna!

Ja, asså denna gång kör Henrik! Tur jag har han!

Jag blundar!

Här har vi Syrpa, bilder på Tindra kommer sen....




Hej hopp/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards