madkullensislandshastar

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av paula Johnsson - 17 februari 2012 19:07

Ja, de var ju till att ut och träna igen...

Både Kveikur och Lysingur är rätt otränade nu, men det blir som det blir och bara det är spännande ,så ger ju det så mycket!

Lysingur är ju dock den jag har högst förväntnigar på, han är ju "min" kille!

Vi håller tummen för han och mig i mon va?

Han är dock som sakt mycket obalanserad och blott sina dryga 6 år, men men vi kämpar på...

Och resten av dagen ägnade vi åt annat...

Vilket väder!! Solen sken från en klarblå himel, helt vindstilla och takdropp från alla tak.

Glada barn,jag och Henrik och My tar en tripp upp till sjön.

Kolla undertrampet gott folk!

Och visst är det väl så att Ludvig har rätt bra töltanlag??!!

 

Josefine drar åt pass va?

 

Vackert ute!

   

Ludvig...

 

Josefine..

         

O Henrik, han gör snöänglar han...

E han inte söt?

 

Semlor och varm choklad fanns i korgen...

Mmmm!

 

Puss maken min!

 

Gosch!!

 


 

Kram på er!

Nu laddar jag för morgondagen!

/MadkullaPaula

 
 


 


 

Av paula Johnsson - 17 februari 2012 08:49

Jo, lite logiskt....är det Fredag i dag så är det Lördag i mon?

Och då är det för min del ut på en liten mindre tävling,årets första...


Tre tjockisar...jag,Lysingur och Kveikur!

Alldeles för mycket julamat innaför västen, mycket vinterpäls och lite okonditionerade, men men, nu drar vi i gång....

Håll alla tänder och tår för mig, imon är det lite mer boots och uppvärmning än på filmen, så får vi se om det genererar i någon bättring.

Och Hilda stannar hemma! 


Kram på er/MadkullaPaula


 

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards