madkullensislandshastar

Alla inlägg den 7 februari 2012

Moa

Av paula Johnsson - 7 februari 2012 19:44

Ja, träningen fortskrider ju här och här jobbar vi i alla väder.

Försöker dock lära mig att göra lite egenhändiga filmer och så där... men  det är svårt. Cia är mycket bättre på sånt här än jag...önskar jag kunde klippa och lägga till musik i framtiden, men men, träning ger färdighet...

Lysingur och jag jobbar på hans balans, han är valpig och lite okoncentrerad och har svårt för att balasera upp sig själv, men han får ta tid på sig och vi jobbar allsidigt och focuserat och hoppas som sakt på att ge oss av ut på banan nåt iallafall i vår...

Klicka på bilden så kommer lilla filmen, kunde dock vart bättre med som sakt...

Och ja, som ni vet händer här ju alltid nåt och över en natt kan mycket ändras och tillkomma osv.

I dag har jag och gubben vart en sväng i Falköping och hämtat lilla Moa, som skall bo hos oss.

Hon skall först va här på foder och ägaren behöver också hjälp med hennes träning, så får vi se sen vart det leder hän.

Vi säger Välkommen till Lilla Moa i allafall och hoppas hon skall trivas.

En pigg fyrgångare med lite sprattliga rörelser i nuläget och en stor  portion av egna ideèr.

   

Söt och go och vi hoppas du kommer trivas här, vi hörs Carola och Moa är i goda händer.


Och de här när de gäller vatnet i dessa frysdagar...Åååå va jag önskar mig en thermobar.

Min älskling har lovat bygga fyra  st.själv till mig , heller hur Henrik?!


I natt får Hilda och Lilla My dela rum med en frusen vattenslang, som behöver in i värmen.

 

Nu mys i soffan, sen drömmar om thermobarer med tinat vatten...

(Hundarna får nana på annan yta i natt)


I morgon kommer Ängskolan hit och skall ha friluftsdag för säkert åttonde året i rad, väntas in tidigt tidigt, så snart dags för sängen.

Kram på er/MadkullaPaula




 

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards