madkullensislandshastar

Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Mer förhandsvisning...

Av paula Johnsson - 17 februari 2012 19:07

Ja, de var ju till att ut och träna igen...

Både Kveikur och Lysingur är rätt otränade nu, men det blir som det blir och bara det är spännande ,så ger ju det så mycket!

Lysingur är ju dock den jag har högst förväntnigar på, han är ju "min" kille!

Vi håller tummen för han och mig i mon va?

Han är dock som sakt mycket obalanserad och blott sina dryga 6 år, men men vi kämpar på...

Och resten av dagen ägnade vi åt annat...

Vilket väder!! Solen sken från en klarblå himel, helt vindstilla och takdropp från alla tak.

Glada barn,jag och Henrik och My tar en tripp upp till sjön.

Kolla undertrampet gott folk!

Och visst är det väl så att Ludvig har rätt bra töltanlag??!!

 

Josefine drar åt pass va?

 

Vackert ute!

   

Ludvig...

 

Josefine..

         

O Henrik, han gör snöänglar han...

E han inte söt?

 

Semlor och varm choklad fanns i korgen...

Mmmm!

 

Puss maken min!

 

Gosch!!

 


 

Kram på er!

Nu laddar jag för morgondagen!

/MadkullaPaula

 
 


 


 

 
 
Ingen bild

Emilia

17 februari 2012 19:36

lycka till!! :)

paula Johnsson

18 februari 2012 15:18

Tack! Kram

 
Ingen bild

Ellinor

17 februari 2012 19:44

Klart vi håller tummarna för dig, Kveikur och Lysingur, kan inte tänka mig att det skulle gå dåligt med dig på ryggen!
My ser ju ut att njuta av snön! :)
Kramar

paula Johnsson

18 februari 2012 15:18

Tack för de varma uppmuntrande orden.Kram

 
Ingen bild

Anna Danielsson

17 februari 2012 20:05

Roligt med alla bildspel och filmer! Håller tummar & tassar för dig imorgon - LYCKA TILL! //Kram

paula Johnsson

18 februari 2012 15:17

va kul att du tycker det, jag tycker själv det är rätt kul,när man har lite tid över. Kram

 
Jojoo

Jojoo

18 februari 2012 11:18

Hej!
Guuud vilken fin blogg du har! Jag rider själv islandshäst. Det är det roligaste som finns!!!!:D
Länkbyte? Jag gör gärna ett länkbyte med dig!

Hälsningar Jojoo<3

http://mspjojoo.bloggplatsen.se

paula Johnsson

18 februari 2012 15:16

Inte för att jag vet vad det är, men jag var inne på din blogg, jättetjusig. Lämnade en komentar, Kram Paula

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula Johnsson - 26 september 2014 07:44

Ja, som ni vet så startar ett nytt kapitel för mig och min familj nu...   Gården är såld och vi kommer att flytta. Min hemsida kommer att stängas ner nu 1 oktober och verksamheten upphör och jag vill härmed passa på att tacka mina underbara bar...

Av paula Johnsson - 6 september 2014 07:56

ja, helgen som var, hade vi goa instruktören james här igen. James är en grymt duktig instruktör, kan ta alla typer av människor på alla olika nivåer och mycket bra pedagogiskt.   Jag hoppas alla hade det bra som var här även om jag inte riktig...

Av paula Johnsson - 18 augusti 2014 15:11

Ja, mina vänner alla sagor har ett slut...så och på denna gård.. Så de också var skrivet i tidningen, "Sista Sommaren på Madkullen" Så blev också fallet...vi har efter långt, jobbigt och svårt övervägande bestämt oss för att sälja vår älskade går...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 08:48

Äntligen fick jag till en kurs för min gode vän och tränare Louise "lollo" Löfgren, jag har ju tränat för henne i en herrans massa år... men inte fått till nån kurs/lektion än med min nya lilla pålle...så nu äntligen...och vi har ju så mycket och pra...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 07:32

Ja, och så kom den där Fredagen, fem molockna tjejer kommer upp här på morgonkvisten...liiite deppiga... Dom vill ju inte att det skall ta slut..   Vi fick muntra upp varannn så gott det gick.. och nu stod ju både träning,städning,lunch och u...

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards