madkullensislandshastar

Alla inlägg den 26 november 2008

Av paula Johnsson - 26 november 2008 21:57

Ja kära nån va fort alting går,nu är det snart första advent.

I morse, ja efter fodring påklädning, fruckost osv. osv. va det fackeltåg upp till Berghems kyrka, en trevlig tradidition de har tycker jag, och bra att man brukar ha typ nåt barn i varje klass,säger ju jag som   mamma då.

I dag var de Ludvigs tur att sjunga i 1-2:an.

Här kommer fackeltåget... O då e alla de 88 eleverna med, inskrivna på skolan i byn Berghem.

 Och barne ja, de sjöng såååå vackert i kyrkan....

Ja, och när man kom hem, ja, då va det ju nästan dags för lunch, för mig, praktikanter  och djur, men jag kan ju säga det att det verkar som Bulten lunchar när han vill.....


Ja, hörni, nu är det snart 1:a advent, typ ,snart jul..... Ni hör att jag umgås med en del tonåringar va?? Tiden går och går....

Gonatt/MadkullaPaula

Av paula Johnsson - 26 november 2008 06:22

Ja, för många utav er som känner mig så vet ni ju att jag kan va så där lite "wild and crazy" (måste man inte det i detta yrket?)

Ja, alltså mycket kan hända på Madkullen under en kvart!

Jag har under ett par år vart ute efter just en "sån här" och nu fanns hon bara där.....

GRETA!

Greta är 4 månader gammal och kommer flyttta hem till Madkullen december/januari.

Asså inte för att jag har ridit in en åsna förut, men jag har ju ett tag på mig att lära mig!

E hon inte söt så säg.....

Ja, så nu har djurparken förökat sig. Kram Kram/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards