madkullensislandshastar

Alla inlägg den 8 november 2008

Av paula Johnsson - 8 november 2008 17:19

Nej gott folk, jag har inte glömt er, det har bara varit så mycket i veckan så jag har inte hunnit att "blogga"

Idag har det i allafall varit långtur med ett gäng glada damer som går på ridskolan, som bestämde en träff på hästryggen, och bokade långtur, ja, några döttrar var med också.

Här har vi uppstigning, men Monica har lite problem med dragkedjan, men det löste sig ju!


Här är vi redo för avfärd!

Och Britt är också klar för avfärd...

Gjafar ser lite trött ut, men han piggade allt på sig sen.


Här har vi gruppen i trollskogarna.

och i bokskogen....

Här rastade vi för lite lunch vid en sjö, smakade bra!

Och även hästarna fick lite vila.

Här har vi lite utav utsikten på hemvägen, svårt att återge i bild, men vackert är det i Sverige!

Hoppas ni haft en bra dag med mig på hästryggen "flickor" Vi ses ju självklart på ridskolan, men jag hoppasdet planeras in fler uteturer, det är nyttigt för riderfarenheten.

Hoppas ni slipper sitta på en kudde i mon....

Jag själv och gubben skall ila i väg på middag nu, skall bli trevligt får vi hoppas.

Ha en go Lördag/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards