madkullensislandshastar

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av paula Johnsson - 17 mars 2012 14:12

Ja, då var det första fröet sått Karin!

Nu sprakar det loss...

Nej, jag tar det lite lugnt än...

Börjar inne...

     

Men sen går vi ut?....

     

Blir ändå finare sen när de slår ut de små liven...

I Fredags var det en liten nätt grupp från ridskolan här, hela 4 st hade fått förhinder denna dag, så jag tog beslutet att ändra i terminsplaneringen och lägg v.16 på v.11 alltså utetur i det fina vårvädret så nästnästa vecka blir det markarbete för Fredagsgruppen iallafall. Bra va?

Nästa vecka har vi teori.

Vi hade en jättetrevlig utetur och hästar och elever var nöjda och glada.

     


Hilda är glad när hon kan ligga och vänta medans hästarna blir skodda, blir alltid nåt gott att tugga på sen tycker hon...

 

Och träningen är i full gång inför kommande tävlingar och nu äntligen har jag bestämt mig för vem jag kommer att ta med... Kveikur....

 

och Sorti blir det allt.


Lunchdags...


   

En del får äta inne..

 

Och öppning till nock har fortsatt lite i ladan... mera ljus vil vi ha här.

   

Gjorde en rolig test på facebook om mitt namn..

Ja, det ligger nog lite i det.. fick dock lite roliga kommenatarer...

Typ Va? Jag trodde det var turbo?!

Eller fartfylld eller energiknippe eller nåt?

Vi konstaterade att jag är en känslosam turbo.   


Henriks va fin tycker jag...

 

Så sant! 

Dock verkar vi stava våra efternamn olika så jag får väl göra om det då?

Då blir det kanske "Racer" eller nåt?

Kram på er/MadkullaPaula




 

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards