madkullensislandshastar

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av paula Johnsson - 8 mars 2012 05:39

...nu när man trodde de va vår och allt....

Tur man inte har klätt hela Madkullen i påskliljor än?!

Nej, idag så är hela marken vit igen...Grrrr!!

Fint, jovisst, men nu tror man ju alltid att det är vår... så kommer bakslaget...

T.om Tuppesnuppe med sina fruar hade ju fått smak på våren..

 

Ja, ja, har vi tur så kommer den väl igen?

I går stod det fotografering på schemat...

Oscar stod bakom kameran och var riktigt duktig.


Tabnken är att jag skall sätta in bilder på hemsidan, så ni som kommer har ett ansikte på oss som hjälper till här, kan i bland kännas tryggt att känna igen folk.

Men, men, inte allltid så lätt att fånga alla på bild, helt plötsligt spårar nån ur, eller man får en hund mellan bena,o.s.v,ja, ni vet det är ju inte alltid så lugnt på Madkullen..?!

 

           

Men nån utav dessa tror jag det får bli i alla fall....

Va tycker ni?

       

I veckan har jag kännt på Gylling..m.f.l och idag står både Thruma, Vindur och Stigandi på tur...

På ridskolan har vi jobbat mycket med grunder, stationer med olika övningar,ovalbana samt korrekta halter...

Jag började de flesta lektionerna med en liten förklaring om tygelhanden in action...

   

Tyvärr blev bilderna suddiga efter mörkret lagt sig, men jag tror eleverna såg mer...

Nej, skall jag hinna med allt idag så är det dags att sätta i gång.. Kram på er/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards