madkullensislandshastar

Alla inlägg den 11 april 2009

Av paula Johnsson - 11 april 2009 08:58

Vilket härligt väder!!

Jag kommer i håg en utav min store pojks födelsedagar då vi gjorde snögubbe!!

Ja, April vet man ju aldrig med, men det här är ju kanon! Så här ska de ju va hörni!

I går Långfredag sartades en tur på mogonkvisten med att glatt gäng som hade samlat i hop sig, lite släkt och vänner occh alla strålade i kapp med solen.

Turen var lyckad och alla var nöjda trots lite stelbenhet och oron över träningsvärken som komma skulle? Men det var det väl värt?

Välkomna tillbaka!

Observera Hilda liggandes under killarna!

Hon har lagt sig på rygg och vill gärna bli kliad, lite svårt att hålla koncentration på mig och information med en hund liggandes och sprattlandes.




På eftermiddahgen var det lite ledighet med barnen.

Sandra höll tur nr 2.

Vi skulle till Torestorp och titta på ankrace.

Redan vid 10, r ingde jag upp Oscar  för att höra om han ville med, ( han hade sovit hos kompis)

-Men mamma , jag vill väl inte med på nåt ankrace! ...mumlar en nyvaken 15 åring.

-Jamen dom släpper ju ut gummiankor i ån och så är det priser och vinster!

-Mamma tror du jag vill titta på gummiankor i en å!

Skratt och fniss hörs från dom andra som sovit över.

Ja, ja det var ju värt ett försök i allafall!

Vi andra for och det blev en trevlig dag.

Brandbil fanns att beskåda och tipspromenad vandrades.



Och där var MÅNGA ungdomar Oscar!

Du skulle åkt med.

Filip vann en vattenflaska och det fanns dom som vann både 20 och 6000!

Här kommer ankorna!


Väl hemma var det kvällsfodring, bra med familjeföretag!




Ha nu en bra påsk och ät många ägg!!

Kram Kram /MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards