madkullensislandshastar

Alla inlägg den 2 september 2011

Av paula Johnsson - 2 september 2011 18:07

Ja, Lysingur har ju funnit sig till rätta,men det är oerhört många starka valacker i flocken just nu, så de får stå lite uppdelade just nu.

Lille Lysingur har fått sig ett par rejäla bett han, men han är bra kaxig herren och trots allt bara fem år, så det behövs allt lite tillsägelser...

Här hälsar vi på Stigandi om än dock i koppel.....

 

Här hälsar vi på Raudur.


 

Många vill hälsa....


 

Men jag då?

Vi är ju nästan jämngamla Lysingur!!!


   

Black and white!


 

I dagarna har det vart mycket pyssel och förberedelser inför ridskolan.

Ridskolan startar ju nästa vecka och jag hälsar alla gamla och nya elever välkomna!

Sadelvård och namning av all utrustning har stått på tapeten b.l.a

 

Jag har skadat mitt ben och tatt det lite lugnt ett par dagar, men idag var jag ju bara tvungen att känna lite försiktigt på Lysingur...

 

Mycket trevlig herre med lätt för sig, kanske min nya ledarhäst....

Stor valack med fina rörelser omändock lite valpig än, med sina fem år på nacken.

Kicki var med mig, nyanställd på gården och har hjälpt mig hela veckan då jag vart lite dålig.

Tack min vän!!

Roligare och jobba när man är två också.


Nu stundar det lite Fredagsmys och laddning inför morgondagen då Lysingur skall hänga med på premiärturen för hans del,det blir säkert jättebra!

Kram Kram/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards