madkullensislandshastar

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av paula Johnsson - 6 maj 2011 09:54

...mycke grejer....

I LÖrdegs var det kurs och jag leta och leta i hagen vem jag skulle ta med mig nu när inte Magni är igång och titta vad jag hitta?!

   Sorti skötte sig så bra så bra, och det häftigaste var nog passläggningarna, hej va det gick!!!!

Nu kan ni se mig som ett streck på gatorna hedanefter!!

  Tack till carina för en jättetrevlig kurs!

Men jag saknar ju alltid min lilla Magni, detta året blir det kanske bara betäckningar för herren, har inte riktigt tiden alltid

  .

Sen som sakt så händer här ju alltid som ni vet, har jag inte bloggat på en vecka så är jag dels sjuk och dels så händer här ju en del.

Skotta har flyttat hem till sin föredetta ägare, vi kom övrens om detta och det blev så bra så, Eva har saknat sin lilla häst och nu bytte vi mot Silja i stället, ja som det kan bli?!

Jag önskar er all lycka och stort tack för de fina blommorna, det var nog den finaste bukett jag någonsin sett!

 

 Ja, så har det anlänt en till liten häst här på foder och som också skall till Magni på betäckning här framöver.

Meya heter hon, Välkommen!

   Här hälsar vi på de övriga flickorna....

 


 



Och lilla My hon gillar inte att bada inte....


   Men ibland måste man...

   Kram Kram och ursäkta den dåliga uppdateringen men har inte vart riktigt kry här i veckan, men jag åerkommer vet ni väl?! /MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards