madkullensislandshastar

Alla inlägg den 20 december 2011

Av paula Johnsson - 20 december 2011 06:24

Jo, jag hade ju lite hjälp på turerena i helgen då jag själv for runt som ett torrt skinn på gården i olika " projekt"

Goa Ulrika som blivit lite "hästbiten" och grymt intresserad av Islandshästen var gullig och skickade lite bilder då jag inte var med på turen, men det hade vart en jättetrevlig tur med pigga glada hästar och strålande bra väder..

Vill passa på att tacka för alla kommentarer på min blogg också, det är alltid lika roligt att läsa och besvara, och skriv gärna om ni har några funderingar ,som t.e.x kommenataren under luciattåget huruvida i fall vi travar med hästarna på asfalt eller ej, ta gärna del av svaret om ni har några funderingar... 

Och fråga som sakt gärna igen om något är oklart.

 

I dag får det nog bli en och annan tomte uppsatt, annars börjar väl snart barna  undra om jag flyttat ut i stallet för gott...

Jo, de har ju länge  haft sina funderingar i och för sig?!

Men Josefine, jo, hon får allt deltā mer och mer i verksamheten hon..

"Lill-Mamma" 

Skickar lite energier till er alla,Kram/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards