madkullensislandshastar

Alla inlägg den 4 december 2011

Av paula Johnsson - 4 december 2011 10:20

Ja, gårdagen bestod i mycket regn!

Men här spills ingen tid, jag tyckte det var dags att få lite färg på inneligghallen då den stått grå i X antal år och hängt över mig...

(Tänkte också det var bra innan maken kom hem....Annars:

-Nej, men det går ju inte Gumman, det regnar och det måste grundas och bla, bla ,bla, 

Herregud,de e la bara bra om plankerna har någurlunda samma färg i allfall??!!)

Nu fattas det bara lite runt fönstret sen,o lite vindskivor,osv. Klapp,klapp...

 

Och regnet det fortsatte att ösa..

Men tappra äventyrare anlände och firade födelsedag i form av gåva med ridtur till sin Mamma och Pappa,Kul!

Även Anna som även går på ridskola här gjorde oss sällskap.

Det regnade kan man säga, men även om det var mängder, så känner man ju inte det på hästryggen och som jag sa, det är säkert därför vi har skärm på hjälmen med.  

Jag ledde med Magni och det gick så bra så!

 

 Àsi,Katla,Kveikur,Saga,Raudur,Thruma och Solafxi var också med.

Bilderna är klickbara för större format,men dock lite suddiga i allt regn...

         

Efter turen var man lite frusen så jag passade på efter hästar fått mat och filtar och mys att göra svampsoppa och baka frallor till middag och dagens fika.

Mmmm. 

I stallet fick många hästar sedan stå på tork och mumsa över natten...

 

I dag lyser solen, kan det vara möjligt!?

O nu är det bara 12 timmar kvar till min Bonde kommer hem    

Puss/MadkullaPaula



Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards