madkullensislandshastar

Alla inlägg den 1 december 2011

Av paula Johnsson - 1 december 2011 05:30

Ja, idag är det första December, Hej och hå vad tiden flyger i väg...

I dag har min store pojk Oscar namsdag, inte för att vi firar det så, men alltid så lätt att komma i håg för att det är första December!


Denna vecka har vi avslutning på ridskolan, och man får ju säga att nog för att det vart den regnigaste hösten i mannaminne och vi har ridit i sjöar och diverse, så tycker jag vi klarat oss rätt bra ändå?

Det serverades kaffe/saft och pepparkaka och lite julstämmning fick ju fixas till i en hast...

 

Daphne utbrast på lektionen i går, detta är nog de roligaste lektionerna!


Ja, det är väl i stort sett de enda lektionerna på hela höstterminen då jag inte planerat nåt, utan eleverna själva har skrivit ner vad de önskar göra samt önskat häst...


De har vart  b.l.a ovalbana, hoppning barbacka och tölt.

 

Nytt för i år var också att de delades ut en utvärdering som jag ville eleverna skulle ta del i , där jag kommenterat hur långt jag tycker de kommit i sin ridning, vad som har hänt under terminen ,långa och kortsiktiga mål inför vårterminen,o.s.v.

Ha en bra dagi dag/MadkullaPaula

 

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards