madkullensislandshastar

Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

Oj, oj, oj!!!!

Av paula Johnsson - 25 juni 2011 08:43

Alltså!

 Nu e det inte bra!!!

Min dator har helt kapseisat!!!

Allt!!!

Har försvunnit!!

Bilder, mail, dokument, alllt, allt, allt!!!

Alltså, snacka om panik!

Men , det måste kunna gå att ordna??????!


Jag menar, till och med brottslingar kan ju tydligen radera allt och sen ändå hittar polisen allt?!


Hjälp mig!!!???!!!!

Det här är inte bra!


I går åska det här och jag råka väl trycka på fel knapp, så hela datorn fabriksåtertälldes!

Alltså, det är hela mitt liv i datorn, om inte annat kort från 2005 som jag skulle lagt över på en hårddisk för länge sen, grrrrr!!!

O alla ridskole, turridnings mail, dokument, allt!!!

Har ni mailat, skicka igen!!!??


Nej, va arg jag e!!!

Kram på er i allafall!/MadkulllaPaula


 
 
Ingen bild

Lisbeth

25 juni 2011 12:41

Trollkarlar finns! Jag har skickat mail med uppgifter till dig

paula Johnsson

28 juni 2011 10:07

mailen funkar inte eller kära väninna! Kram

 
Ingen bild

Agneta

25 juni 2011 14:14

Lugn lugn det går att fixa, min bror har räddat foto o dyl för oss mer än en gång... Jag vet bara inte rent tekniskt hur man gör men som sagt det är inte helt kört... Kram Agneta Arnoldsson

paula Johnsson

28 juni 2011 10:08

Vi får hoppas detta, Kram

 
Ingen bild

Anna Danielsson

25 juni 2011 20:38

Attans vad eländigt :( I Kinna mittemot SEB i nån källare bredvid blomsteraffären ska det finnas ett företag som grejar med datorer. Vet inte vad företaget heter eller så men det borde vara värt att kollas upp. Hoppas det löser sig ! KRAM Anna

paula Johnsson

28 juni 2011 10:08

jag kollar, Kram

 
Ingen bild

Karin J

27 juni 2011 10:43

Fy farao, det är ju det värsta som kan hända att datorn pajar!! Hoppas, hoppas någon kan hjälpa dig. Hade jag kunnat så hade jag kommit på stört. Stor kram!

paula Johnsson

28 juni 2011 10:08

tack, Kram

 
Ingen bild

Agneta Arnoldsson

27 juni 2011 12:25

Det går att ordna, har själv råkat ut för detta...men foton och allt viktigt fanns kvar på hårddisken som gick att "tanka" över via någon slags dockningsenhet fråga mig inte tekniskt hur de gjorde men det löste sig för oss...

paula Johnsson

28 juni 2011 10:07

jag håller på att undersöka saken, Kram

 
Mira

Mira

27 juni 2011 22:57

Fy sjutton!!!!! =(

Dessvärre kan jag inte hjälpa dig, kära väninna!

Kram

http://www.adastra-mira.blogspot.com

paula Johnsson

28 juni 2011 10:07

tack för omtanken i alla fall, Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula Johnsson - 26 september 2014 07:44

Ja, som ni vet så startar ett nytt kapitel för mig och min familj nu...   Gården är såld och vi kommer att flytta. Min hemsida kommer att stängas ner nu 1 oktober och verksamheten upphör och jag vill härmed passa på att tacka mina underbara bar...

Av paula Johnsson - 6 september 2014 07:56

ja, helgen som var, hade vi goa instruktören james här igen. James är en grymt duktig instruktör, kan ta alla typer av människor på alla olika nivåer och mycket bra pedagogiskt.   Jag hoppas alla hade det bra som var här även om jag inte riktig...

Av paula Johnsson - 18 augusti 2014 15:11

Ja, mina vänner alla sagor har ett slut...så och på denna gård.. Så de också var skrivet i tidningen, "Sista Sommaren på Madkullen" Så blev också fallet...vi har efter långt, jobbigt och svårt övervägande bestämt oss för att sälja vår älskade går...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 08:48

Äntligen fick jag till en kurs för min gode vän och tränare Louise "lollo" Löfgren, jag har ju tränat för henne i en herrans massa år... men inte fått till nån kurs/lektion än med min nya lilla pålle...så nu äntligen...och vi har ju så mycket och pra...

Av paula Johnsson - 10 augusti 2014 07:32

Ja, och så kom den där Fredagen, fem molockna tjejer kommer upp här på morgonkvisten...liiite deppiga... Dom vill ju inte att det skall ta slut..   Vi fick muntra upp varannn så gott det gick.. och nu stod ju både träning,städning,lunch och u...

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards