madkullensislandshastar

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av paula Johnsson - 8 juni 2011 22:37

Idag var det dags för långtur med "mine tjecke danske piger igen", som ser ut att stormtrivas på Madkullen!

Vi njöt av vår vackra natur och våra underbara ridvägar och jag fick höra många gånger sicken go tur det vart!

   Här kommer vi i ängsgalopp!

  Härligt, tack för idag tjejer!


På eftermiddagen/kvällen hann vi med en hel  del bestyr jag och Henrik, b.l.a som jag haft tankar på i miljoner år, så var vi iväg på två utav våra populära ridturer och gjorde lite fint med möjlighet att sitta på bänk om man vill eller då det är lite fuktigt i backen, då kan vi sitta där och avnjuta vårt kaffe istället!   


 



 


 

Däefter var det dags för Magni att byta hage med "fruarna" då det behövdes påfyllnad av mat och nu har det maaaassor!

Här följer en bild bomb!

Tänk på att ni kan klicka på bilderna för att göra dem större!

                


               


                


                


                


                


                

Tänk när jag var liten så var min alldra bästa bok OCH film, Svarta hingsten, när jag åkte bil med mina föräldrar så låtsades jag att det sprang en svart hingst bredvid bilen som givetvis bara jag såg,jag såg hur han hoppa och flög över allt och han var min allra, allra bästa vän!!

Och här har vi han, MAGNI FRÅN GNUBBARP!!!

Sov så gott mina vänner, i morgon nalkas en ny dag! Kram/MadkullaPaula


 


                                                                                            

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards