madkullensislandshastar

Alla inlägg den 25 april 2010

Av paula Johnsson - 25 april 2010 21:47

Ja sicken helg, den har verkligen gått i tävlingens anda.

Och som sakt jag hoppas ni vill se mer av mig och Magni, för här kommer vi igen!!!

Här har vi V5, jag kom ju till final igår och här rider vi 6 stycken på banan samtidigt.

Tölt.

  


Trav.


    


Skritt.

  


Galopp.


             

Å då vinner alltså jag hela alltet!!

Kommer etta!!!

Jag är jätteglad  verkligen!!

Här är jag på väg in mot prisutdelningen....


   


Prisutdelning!

     


Sen hade vi lite paus innan nästa final. 


   

Observera en liten frusen My innan för jackan...


  

Sen var det igång med final i tölt, T8.... 


    Om man studerar mnedan bild noga så ser man att Magni bara har en hov i marken!! Coolt!

Min duktiga fotograf Lisette Johnsson!!

   


Vi gav järnet, jag och Mangan!!!

Och vi vann, det heatet med!!!  

Asså det här hade jag inte ens kunnat drömma om.

Gud va glad jag blev!!

O jättefina priser, fin staty, hästtäcke, påslakan, två fina blågula rosetter.

Tack goa Lollo, för att du har stöttat mig och fått mig att våga ta steget fullt ut, nu har vi fått blodad tand jag och Mangan och vill bara ut igen!!

Kul!

Här har vi prisutdelning i T8


     


Ärevarv!!


   

Verkligen en givande helg och tack alla ni som gjorde det möjligt för mig att vara iväg i helgen och fixa detta!! 

Kram MadkullaPaula


  

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards