madkullensislandshastar

Alla inlägg den 11 april 2010

Av paula Johnsson - 11 april 2010 17:59

Äntligen fick man lite utdelning för allt slit svett och tårar man lagt ner!!!

Idag var det ju tävling och vilket väder vi haft!!!

Hoppas inte ni tröttnat på bilder på mig och Magni för här komer en uppsjö!!!


 



       


Ja, Magni skötte sig exemplarsikt och det kändes att han tyckte det var roligt! 

Det är ju detta jag väntat på,och tränat för, jag är så glad!!


    


Och då är det ju till och med så att vi går och vinner!! V5 klassen.!  


Här rider vi finalen....

Här tölt....


  


Skritt...


    

Galopp... Traven missa vi nog där...


  


En glad ryttarinna....


  


Ja, sen då i T7, ja då går vi och blir tvåa! Helt fantastiskt!!

Verkligen jätteroligt! Och jag fick så fina domarkommentarer och domaren kom till och med och berömde Magnis aktion och sa att där fanns mycket mer att plocka fram! Kul!!!

Här är finalen i T7

Tölt!


  


  


Puss på dig min prins!!


    


  


Delar av familjen var självklart med och hejade på oss i det fina vårvädret, här har vi Henrik och My. 


  


Lisette, Josefine och Ludvig var också på plats med "heja Mamma" 

Men Listte skötte fotograferingen och Josefine och Ludvig var ju inte så mycket i stillhet.(sådan mor sådan....)


   


Prisutdelning...


    


Ärevarv....


   


Tack alla som gjorde dagen så jättelyckad!! 

Väl hemma igen, självklart grönt täcke!


  



  

Glad ryttare....


  


En trött My efter en heldag på tävlingsbanan....


  


Nu Magni är vi laddade för en spännande tävlingssesong/Kram MadkullaPaula


  

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards