madkullensislandshastar

Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av paula Johnsson - 31 augusti 2009 09:12

På Söndagen efter fruckost var det dags för tur nummero två för sällskapet som övernattat + att de var några fler inbokade från lite olika håll.


Här är vi på väg hem hela gänget efter en lyckad tur med uppehåll!! Igen!!

Josefine agerade papparazzi, då henrik hämtade ungar över hela bygden.

Hon var riktigt duktig tycker jag.



Här har vi Mimir först.



Kjartan.



Blesi.



Stigandi.



Ràk, Birningur och Thruma.



Raudur och Johanna på Rjòmi, Observera Raudurs strå i munnen.



Och packåsnan Greta, som nu fått på sig en riktig shettissele att bära packningen med.



Välkomna tillbaka alla, och det pratades redan om nya turer och nya miniläger så det glädjer mig stort. Skoj att ha haft er här och som sakt välkomna tillbaka både läger kunder och turkunder.


På eftermiddagen var tur nummero två, ett stort gäng anlände glada i hågen.

Flickorna tyckte de var kul med alla de andra djuren och det klappades och kelades klart.

Och ja, jag hade räknat helt rätt och tiden var också rätt!!! det får man nästan ta som en bonus nu för tiden!!


Gott med fika i skogen.



Glada flickor.




Det har varit en hektisk helg, men kul när det är högsesong och vädret har ju varit kanon, helt perfekt ridväder och vi har klarat oss från regn!

En dag när vi kom hem, kommer nästan inte i håg vilken, så var här en jättevacker regnbåge, kom ett par stänk från ovan och sen lyste solen igen,Ja, det var vacker, den var så klar och fin.


I dag är det pappersarbete som gäller och planering inför terminstarten ridskola i morgon, skall bli jättekul att träffa alla igen!

Vad värrre är , är att jag är på väg att få en dunderförskyldning.

Inget bra läge!! Hoppas det blir kortvarigt.


Jag sover ju inte så bra på nätterna vet ni....

Drömmer om min prins....

Magni från Gunnarp!!!/MadkullaPaula




Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards