madkullensislandshastar

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av paula Johnsson - 8 augusti 2009 12:32

Ja, nu var ytterligare en läger vecka till ända.

Alltid lika tyst och konstigt när alla flickorna åker hem.

Veckan har varit toppen tycker jag, och med tanke på alla tårar som fälldes här i går tror jag flickorna delar min åsikt.

Värmen har ju legat i och hästarna tyckte det var skönt att rulla sig efter turerna.



Och alla tjejer har skött sina sysslor väl, med både grisvakter, getvakter och kaninvakter...



I Torsdags bar det av  upp till sjön. bad med hästarna stod för dörren.

Hästarna tyckte det var skönt att svalka sig....




Och Greta.....



E hon inte söt?!!




Hej och Hå!



Härligt!



Sen tog vi oss ett dopp utan hästarna, de stod i hagen och åt lite gräs så länge innan barbacka turen hem.



Och på Torsdagskvällen var det ju fest. Då frågar alltid jag och Henrik... -Va har vart roligast nu på lägret då???


-Jo, detta året var det killarna!!!!....



Och galoppen!!!


Ja, ni e goa tjejer!

Här spelas det nattlig kubb....





Gruppbild.




På Fredagen var det sedan uppvisning för familj släkt och vännner.

Uppvisningen bestod  i år av kadrilj.


Tjejerna var jätteduktiga, med tanke på träning typ en gång.... p.g.a av att Paula  glömde av träningstillfället på Torsdagen...



Och Greta... var också duktig.








Ärevarv.



Tack tjejer för en kul vecka och med tanke på att de flestabokat redan till nästa år så måste det vart rätt kul?!

Var det killarna eller var det galoppen??!!

Ses nästa sommar!


Nu är allt som vanligt igen, men på Måndag stundar nya läger...




Ruts bebisar...



Ha de gott/Madkullapaula. Nu skall jag kurera ryggen, den är inte bra!!


Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards