madkullensislandshastar

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av paula Johnsson - 26 augusti 2009 07:52

Nej, nej, nej... Inte fler blivande män... jag är så nöjd med den jag har, men två små hästar....

B.la anländer idag en liten kopia av Hrekkur,

Hrappur heter han så lustigt...

Skall vara här för lite träning och utvecklas en ung kille, som skall verka som min ledar häst ett tag och så får vi se sen vad tiden utvisar..

Så som Karin sa igår, (var här på privatlektion i går eftermiddag)

Förr hade jag Pjakkur och Humall som "mina" (två svarta, lika varanra)

Nu får jag då Hrekkur och Hrappur som "Mina" Otroligt lika varann.

Spännande Spännande, återkommer med  fler  bilder senare..



Oh sedan....


Trumvirvel....



Anländer under September månad om allt hinner bli klart,....


Lille Shalimar...


Allias "Challe"

Blott 75 cm hög....

En miniatyrhäst.

Hingst.

Välkomna med era minihästarsston!



 Ja, här är ju alltid händelserikt här på denna gården som ni vet!!


Och ni vet väl att Lisa Loop har gått och blivit mormor?!

Dottern Rut fick ju tre friska flickbebisar,

Tyvärr är alla redan tingade...

Så söta kattungar har jag nog aldrig sett.

Och By the way... Snöflingan, Lisas barn, var visst en pojk, så nu heter han Svenne i stället.

Han är dessutom döv!!! Så alla hjälp mig att tänka på detta så gott vi kan med bilar och hästar o dyl så han inte råkar illa ut.


Ha en bra Onsdag gott folk, på åtehörande/MadkullaPaula


Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards