madkullensislandshastar

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av paula Johnsson - 13 augusti 2009 12:53

I går var det långritt och vädret var ju kalas och flickorna glada som lärkor och hästarna pigga och glada.

Jag valde en ny 4, 5 timmars tur och det var vacker natur och som sakt jättebra väder.

Vi åt lunch nere vid en sjö, vid ett jättevackert ställe.



Vi var hungriga som vargar efter all ridning och allt tog slut.



Man blir hungrig av att rida!


Det var skönt att svalka fötterna också och hästarna fick lite fika de med.



Och jo, jag hade glömt nåt... Tallrickarna!!! Men Paula hur bär du dig åt!!


ja, har detta hänt förut??!! Neeeej, det kan jag aldrig tro?!


Kycklingsalladen intogs i muggarna och därefter sjöljdes  de ut och fylldes på med saft, det gick så bra såååå.

På kvällen var det rätt lugnt lite filmkväll och popcorn, både flickorna jag och hästarna var trötta.


Men i dag är vi laddade igen och redo för bad med hästarna och avslutningskväll. Kram Kram /MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards