madkullensislandshastar

Alla inlägg den 7 september 2008

Av paula Johnsson - 7 september 2008 21:01

Ja, asså i  dag Lördag hittade mina barn närmare bestämt yngste sonen Ludvig ett plommonträd på tomten, det är ju jätteroligt, här har man bott i 6 år och alltid sakt ja, man borde ju haft lite mer fruktträd....

Så uppenbarar sig dom bara..

Tänk va livet har mycket att erbjuda.

Idag var det två stora turer, här håller jag information för en av gruppperna.


Men undra vad jag säger här???? Alla verkar gapskratta, och jag tar mig för pannan.....,

Ja, ja, infon verkar ha gått in, och turen var superlyckad ch kunderna var helnöjda.

Och bulten ja, han mår bra som vanligt....

Och lillafröken har en mycket fin "töltrumpa" mycket tölt i denna damen, rör sig mycket vackert, som jag väntat på henne....

Har mycke stora förväntningar på henne.

här är Sokka och fölis också....,

Och kan ni tänka er, Hilda har kunnat slita sig från sitt kall en stund i dag, ett så kallat avkall, alltså att vakta kaninerna, men här e hon ute och springer  med dotera mi....

Allt för nu/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards