madkullensislandshastar

Alla inlägg den 3 september 2008

Av paula Johnsson - 3 september 2008 21:16

Ja, det var liksom meningen att jag skulle åka till tvååker idag för att hämta två silkeshönor med hem, men vadan bliva det av detta???!!!!

Ja,asså i bland blir det lite för mer.....

Här har vi bebisankorna, ej ännu döpta, svensk gulanka tror jag bestämt det var....

Här har vi Kjell,belgisk jättekanin var det bestämt....

Här har vi hans polare Kerstin hopppades, också  belgisk jättekanin....

Ja, fast detta vet jag inte vad detta är för sort, men den kom med hem, och har nog flyttat in i vår damm....

Kanske Krokodilius, eller nåt....

Men nu har ju Hilda vääääldigt mycket att göra för att vakta allt detta, ja, vänta bara får jag berätta vad jag fick göra med den damen sen....

Här har vi skälet till varför jag egentligen åkte till Tvååker, två silkeshönor.

Är de inte vackra?

OOOPSSS.... Här e tre små till,  en gul bland två vita, hemskt va de fick plats mycket i bilen....

Och ja, Kerstin och Kjell de undrar ju vad som händer här på denna kullen...

Oj, va många vi fick plats i kaninernas leksak, Här har vi Lilleman  på väg ut, Rut på väg in och Göran ja, han vet varken in eller ut....

Och så kom det ju med fyra marsvin  också, åtekommer med deras namn....

Ja, mamma säger Ludvig på kvällen, -Nu bor vi på en riktig bondgård.

Var bodde vi innan då?!

Tack och hej leverpastej/MadkullaPaula



Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards