madkullensislandshastar

Alla inlägg den 17 juli 2014

Av paula Johnsson - 17 juli 2014 07:35

Ja, i går var det långtur och helt perfekt ridväder!!!

Molnigt, lite blåsigt och lagom varmt för hästar och människor..Toppen!

Här fikar vi vid vår uderbara lunchtur..

och visst känns hela grejen lite vemodigt när vi tänker efter...

nästsista gången jag är här i verksamhetssyfte...

vi har ju en ridlägervecka kvar v. 32..


Eller ja, vem vet..jag kanske startar helkopterturer till lunchsjön...eller elefantridning...

ja, va vet vi..

va framtiden har att bjuda på..spännande!

     

Och jag som då lite lagom halvskrytit nu det sista med att ...nu minsann 13 år senare...

då glömmer jag inget länge på fikaturerna..

jag hade med både duk..bestick, tallrickar och så vidare..

Men...

då det var längesen vi var där...så har tydligen våra trådar till hagarna fått ben..

och nej..jag hade inga extra.. men det gick fin fint..

vi band hästarna i träna och höll dom lite så det gick fint  och hästarna passade på att ladda batterierna..

       


Väl hemma stod lasangen på bordet som smakade smaskens efter en låååång dag på hästryggen..

Kvällen bestod av mycket vila och lite spex sen på kvällskvisten och en liten extrainsatt kvällsgalopp på våran hemmaäng..

           

Och jag hann med en egeninsatt tur också...

 

Kort sakt en toppen dag och idag stundar ytterligare en sådan...

toppen dag.. med många inslag..

vi får väl se om dom är uppe till frukosten tjejerna .. i går redan var det svårt.. Tihi...men..jag har grytlock jag..

Kram/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards