madkullensislandshastar

Alla inlägg den 8 juli 2014

Av paula Johnsson - 8 juli 2014 07:19

Ja, tjing tjing...det var inte i går!

Nej, inläggen haglar ju inte numera så här i nerminskningstider, men nu... nu förstår ni...är det ju läger..

Tjoho!

Sommaren 2014, here we come!

Ett glatt gäng gjorde entrè här i går morse och installerade sig i stugorna.

Efter ett fikamöte med föräldrarna började vi dagen med en lektion.

Jag har ju fått hyra in en del hästar då jag inte har å många kvar här och jag ville se så allt klaffade och man kunde få ut det mesta av sin häst och att man trivdes tillsammans..

     

Allt flöt på toppen och tjejerna var jätteduktiga tillsamnmans med sin "partner"


Eftermiddagen bjöd sen på pyssel med hästarna..

kattungarna självklart som har blivit många här på gården då både Freya och Prick har fått varsinn kull..

kanin-gos,hoppa studsmatta och lära känna varann och självklart en eftermiddagstur ,lunch och middag.

Ett toppengäng ser det ut att vara och redan är sammanhållningen fin och jag ser fram emot en fortsatt bra vecka tillsammans meed er.

         

Nu stundar fruckost och en ny härlig dag på Madkullen, tjing,tjing/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards