madkullensislandshastar

Alla inlägg den 16 september 2013

Av paula Johnsson - 16 september 2013 06:51

Ja, we did it again..kanske man kan säga?!

Jippie!! Ledde Uttagningen i tölten och vann den!!

Låg fyra i fyrgången och klättrade upp till en tredje plats i finalen,jätteglad är jag!!

Såå kul när träningen ger resultat..så ja, ni får dras med lite bildbomber till tror jag.. och en del filmklipp..

Vi hade en fantastisk dag, bara liite regn och mycket trevligt..och nu är jag sååå taggad att fortsätta vår resa!


Och ja, saknaden...ja, den blev för stor..och för att göra en lång historia kort, så blev det som det blev nu och Dùfa är åter på plats och kommer så att förbli..hon är ju Josfeines häst och de har kommit så långt så långt,så tjopp!

Nu är hon här igen!

Men däremot kommer Saga flytta trots allt..i slutet av September..till denna underbara människa jag träffat som även köpt Katla..det blir sååå bra detta!


Jag är å glad att jag hittat så bra hem till alla mina hästar..Blesi som är i Danmark..ägarna kommer föresten på en liten tripp till helgen så inte slutar man på Madkullen inte för att man har egna!?

Stigandis ägare pratar jag med säkert en gång i veckan, de har de sååå bra och är sååå nöjda med kiullen.

Thruma njuter av att vara Mamma på sitt ställe med underbara människor och Fenjas ägare har jag god kontakt med och hon står ju i stall nära mig och trivs som fisken i vattnet...och Katla då...hon har det sååå bra och vi kommer ha tät kontakt.

Ja, det känns bra i magen.

 

Och redo?!


Ja, är vi de tro?

Lysingur blott 7 år gammal...Henrik frågade efter helgens tävling..jaha, gumman, hur ser träningen ut nu i höst då?

Nja, de är väl mer muskeluppbyggnad och styrka...

Men vetni... nu när jag sovit på saken..Hmm...(sovit.. gör jag ju inte då.. men kört tidningar och  så..jobbar ju hela nätterna)


Ja, då tror jag bannemig vi är redo för passen?!

Hi, hi..

Ja, lite mer styrka så...gångaraterna sitter hyfsat nu...traven jobbade vi med länge,stundtals är den bra nu...ja, spännande!!

Vi kollar läget lite...kul!


I dag är det lite pappersarbete som gäller... bra väder för de!

Stänsling känns inte sååå lockande i dag! 

Kram på er/MadkullaPaula

P.s...kanske sover jag lite med..  

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards