madkullensislandshastar

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av paula Johnsson - 12 augusti 2013 08:48

Ja, i går var en händelserik dag på många sett..


Här hemma på Madkullen var det turer i full skala och lilla jag fick ju ta hand om det så klart,medans gubben min, Elinor och Kicki var på Vesturmästerskapen på Sävebanan på lite skojtävling lokalklubbarna emellan.

Jag deltog inte denna gång då jag har tre tävlingar inbokade nu framöver som jag vill spara mig till istället.

Ellinor hade Katla, har inte hunnit prata så jättemycket med dem, men var jag hört skötte sig dom jättebra!

Placeringen för laget blev inte topp topp, men alla hade kul och det är huvudsaken!

 

Och jag här hemma då.. hade ett trevligt gäng med mig ut på förmiddagen och Alexandra var här på besök och hängde med till min hjälp.

Varmt välkomna tillbaka alla!

 

Även eftermiddagen bestod i lite turer på lite andra hästar..och med lite andra gäster.

Och myyyycket regn!

Men allas humör var på topp!

           

Varmt välkomna tillbaka även ni såklart!

Och djuren ja, de växer och frodas här på Madkullen!

Silkeshönorna har blivit ett populärt inslag för både stora och små och visst ser dom lite lustiga ut med mera päls än fjädrar.

 

Och katterna...ja, vad kan man säga... mer än..Ååååå!

 

Kommer fler bilder..va så säkra.

.

Nej, denna dagen består i lite fix oxch trix med  stängsling och flytt i hagar och träning av hästar...

jag är taggad nu..igen!!

 

Ha en bra dag/MadkullaPaula





Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards