madkullensislandshastar

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av paula Johnsson - 7 augusti 2013 09:44

Va?

DE har ni väl aldrig hört från Madkullen va? 

Att de ändras i bland?!

Eller?   

Jodå...när det gäller hästerit så ändras det allt som oftast-dels har det ju nyligen ändrats här efter en kort paus att ridskolan jajemän...den kör vi på med i några år till..så skynda och boka ,än finns det några platser kvar till hösten både för barn ungdomar och vuxna.

Ring eller maila bara, 0709639600 eller Olsson.paula@telia.com


Och sen, ja, då var det ju detta med lilla nyhemkomna Embla...hon behöver lååååång uppbyggnad innan vi kan andvända henne så jag kommer träna hennne själv ett tag.

Hon är liten och har inte optimala muskler just nu för att orka, så ja, det blev väl inte helt som jag tänkt mig... men men, det blir nog bra i det långa loppet.

   

Ja och i och med allt detta så hann väl jag att ångra mig med lilla Litla-min också ..så ja,gott folk, hon åker ingenstans,utan blir kvar här på Madkullen!

     

Fina damen!

Och ja, Brudur... han är inte fy skam han heller inte?!

Börjar växa till sig killen min!

   


Ja, det vill till att hänga med i svängarna här på Madkullen hörni!


För att åtegå till överskriften..vi har ju läger här i full gång också!

Och i går var det dags för det veckovisa badet!!

Öh?

Mellan skurarna så att säga!

                             

Härligt var det och underbara dagar har vi tillsammans jag och tjejerna!

Och visst har vi väl en underbar sommar!!

Kram på er/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards