madkullensislandshastar

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av paula Johnsson - 4 augusti 2013 18:59

Jo, tävlingen i går gick sådär får väl sägas... men faktum är att det känndes skitbra!

Men poängen blev inte bra och visst... han var travtaktig och ojämn och hej och hå...

Ja, ja,jag får trösta mig med att det är fortfarande är rätt nyligen jag bestämde mig för att det var denna killen jag ville satsa på och allt för mycket tid till träning har jag ju inte haft så det är bara att fortsätta träna. 


Jag kom dock till final,B-final i både tölt och fyrgång, hamnade på en fjärdeplats i finalen i tölt och strök mig faktiskt ifrån finalen i fyrgång och hoppade att rida den.

Ja, man var lite besviken men som sakt nöjd ändå..hur man nu skall säga..

Här följer ett bildaxplock iallafall..

                   

Japp, bara att bita i hop och fortsätta och träna och förbättra...


Och på tal om nåt helt annat, fölen de växer och frodas och visst hade jag allt rätt med färgerna..klapp klapp....

Litlamin som många hade tvivel om ifall hon verkligen var...ja, visst blev hon silversvart med bläs och lillkillen,jo, men visst blev han färgväxlare, svartfärgväxlare dessutom..med stjärn!!

Klockrent!


Inget bra kort.. men ni anar de vita i och med fällningen..

 

Kul!

Har ridit lilla Embla idag med , go liten tjej, med stor arbetsvilja och lättväxlade gångarter.

Nu är det dags för förberedelser inför sommarens sista läger som tar fart i morgon, vi hörs igen/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards