madkullensislandshastar

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av paula Johnsson - 2 augusti 2013 08:53

Ja, jag och maken trog en nattlig tripp för att hämta nya hästen och det blev lite hastigt och lustigt bestämt det här men hon är faktsikt bytt mot Litla-min, Sagas föl!

Jo, det är lite tragiskt på sina sett med Litla-min,  men samtidigt då jag bestämt mig för att fortsätta  verksamheten och det tar fyra fem år för Litla-min innan hon kan va till nån hjälp och då det inte riktigt fungerade som tänkt med Dottning, ja, ni vet... många grejer som gjorde att jo, nu blev det så här.


Sen skall väl villigt erkännas att det är lite av en chansning här med ,men hon skall få tid på sig och hon behöver jobba upp kondition och muskler vilka är i stort sett borta nu, då hon gått me fölisar i flera år... MEN, 

Mycket pigg, arbetsvillig, lättväxlad, lätt för tölt osv...kort sakt verkar va klippt och skuren för Madkullen!?

 

Liten är hon, flugskimmel och söt!

Välkommen till Madkullen Embla!


Här nedan följer dagen i går i bilder och glöm inte att ni kan klicka för större storlek?!

Det var både träning inför morgondagen,glasstur,tacos, m.m

           

Täckestanterna fick bekanta sig med varandra och allt har gått bra.

 

Kvällen bestod i lekar och mys!

 

Observera min och Ellens min...snacka om koncentration!

   

Vi hade en toppen kväll och hela veckan har vart grym tjejer!

                   

Nu är det förberedelser inför dagens uppvisning som gäller så tjopp tjopp, på återseènde/MadkullaPaula



Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards