madkullensislandshastar

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av paula Johnsson - 8 mars 2013 18:11

Ja, sicken dag, man vill nästan inte gå in...så fin dag idag..

Praktikanterna dom jobbar focuserat..

 

Jätteduktiga tjejer och det är nästan så att jag får lite tid över..... 

Så mycket får vi gjort!! 


Rolf mår bara bra efter sitt besök hos vetrinären och säg...kan ni se skillnad..

   

På han och Urban....de kan jag..

Urban har liiite längre näsa.  


Flickorna dom går verkligen i väntans tider och jag vill att det skall bli snaaaart!!!

 

Och nya Geira har funnit sin plats och konditionstränas med lite longering och annat och mår bara bra!

 

Och jag jobbar på... traven blir bättre och bättre..

Obs!..sitter som en hösäck ibland.. men det har ett syfte gott folk..han skall vara välkommen upp med sin rygg och då ser vi inte alltid så roliga ut på bild, men är syftet bra så får det väl gå säg?!  

Ridskolan är i full gång,inne på tredje veckan redan av vårtterminen och som sakt vilken underbar kväll det vart i kväll..

               

Duktiga tjejer och utvecklingen går frammåt.

Kul med ambitiösa ryttare!


Välkomna att boka turer nu gott folk, våren är i antågande!

Varför inte möta den tillsammans med oss på Madkullen! 

Ha en go Fredag gott folk/MadkullaPaula


 


Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards