madkullensislandshastar

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av paula Johnsson - 31 januari 2013 13:04

Tog en morgonrunda med Sokki,tre barn ligger i hög feber så man får smita till sig lite livskvalitetstunder!

 


Jättehärlig tur och allt de vi jobbat på så mycket nu funkar fint ute också och vi är verkligen på väg jag och Sokki att bli ett team!

Efter turen fick gubben komma ut på lite torrare yter och jag hade väntat mig värsta springet, men han var så upptagen med gräset så han hann inte varken springa eller äta sitt lunchhö.

 

Pojkarna på andra sidan,de fick däremot fnatt...

tyckte väl de hörde nån vårfågel långt bort och fick för sig att Nu.... ja, nu kommer den....våren... Eller?

Nej, pojkar jag kan upplysa er om att det är ett tag kvar av lera och kyla... men det ska ju bli storm så de kanske torkar upp lite? Eller?  

Valackerna byter hage ett par ggr om dagen och just denna tyckte de tydligen var väldigt roligt att grisa ner sig i!


Flickorna däremot, de är som vanligt städade och lugna!

   

Gloria fäller och blir vit inom kort, ja alla fäller massor...hur kan de bita varann så?

Ja, de spottades och frästes allt en del i killhagen förut.

Ha en bra Torsdag alla/MadkullaPaula    



 



Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards