madkullensislandshastar

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av paula Johnsson - 3 januari 2013 00:43

Ja, det tror jag att jag kan vara en stor av att skriva under på nu...


Jag hade stora planer för mig och Sokki, men har nu tagit det svåra beslutet av att sälja ävan han då jag faktiskt redan nu minskat ner rejält på min verksamhet och kan inte stå själv med två hästar utöver verksamheten och vem vet kanske vi inte heller tar många föl bort igenom och då känns behovet av hingst inte som det var tänkt från början + att det att jag vart lite dålig har gjort att jag tänkt om och osv. osv...många faktorer just nu.


De känns som vi byter hästar rätt mycket nu.. eller byter , nje, inga kommer ju in... men, men människan är förändlig och ser man till så att djuren sina får det bra så kan man nog inte behålla dom ur egoistiska skäl utan får se till deras bästa.

Sokki älskar att arbeta och tiden blev annat än jag tänkt mig helt enkelt.

Så om  någon är intresserad av en MYCKET trevlig hingst så kontakta mig via mail för mer info..

Olsson.Paula@telia.com

Inte frågor här tack.


Lite tråkigt självklart men jag måste insè fakta att då min nedragning gått fort så får även jag själv offra.

Jag har veckovisa kontakter med både Thruma, Solfaxi, Raudur, Gylling och Blesi och kan garantera er alla att dom har det så bra så!

 

Så nu kommer fullt focus vara på Lysingur till vår och sommar..

Även Tritla är såld... men till bästaste Kicki!  

Kommer dock stå kvar inackorderad på Madkullen, men inte medverka i samma grad i verksamheten utan tränas, tävlas och kursas utav Kicki...Kul!


Kicki har ju på så sätt en egen ledarhäst och kommer medverka mycket på turerna i sommar, så  och Ellinor som ju så gärna rider Stigandi och tränar flitigt nästan varje dag.

Bra jobbat Gumman, träning ger resultat och vi får se upp på tävlingsbaban till våren gott folk.

Kram på er/MadkullaPaula

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards