madkullensislandshastar

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av paula Johnsson - 15 januari 2012 09:01

Ja, turen var ju strålande igår, såååå vackert väder och isiga trevliga och pigga hästar!

Solen srålade i kapp med oss ryttare och det var sååå kul att jobba med Lisette igen.

Tack för hjälpen och takterna satt ju i "lillafröken"


Här komme rvi spatserande in till vår fika plats...

Paparazzifotografen möter upp och filmar, tryck för att se oss...


  Han mötte upp med fikakorg och glatt humör "min stjära på himlen"


Här har vi stanat vid vår vackra sjö för lite lunch och fika...

Gänget som var här, var här senast i November på möhippa och ville boka en ny tur i dagens ära för deras månadsvisa tjejträff och sicken bonus de fick med vädret!


Och ni som känner mig och är här ofta ni vet ju att gångerna är ju inte ofta,då jag inte glömmer nåt, och Lisette fras va ju


-Ja, Paula, du har inte förändrats en sekund...

Men seni, igår hade jag inte glömt någonting!!!!


Men däremot undrade jag med min lilla extraburk i nävern OK, vem var det nu som var vegitarian!?

Alla undrade, -Nej inte någon som vi vet i allafall.


-Nehej! Konstigt.

Men med facit i hand och en extra titt i almenackan på kvällen, så är det på turen 11 Februari!!!!


Ok, jag har väl inte förändrats då då?!


Turen var superlyckad och här kommer vi full galopp!

Tryck för att se de " live"


   

Tack för turen tjejer och välkomna tillbaka och hoppas ni fick en fortsatt trevlig kväll och inte för mycket träningsvärk idag!


Och vädret är verkligen toppen   Me like!!!


Nu äntligen! är hästarna torra och fina och idag blir det dags för flytt av hästar till öppnare ytor och lekplatser och avvänjningen har funkat sååå bra med Undri så nu kan de se varann lite mer igen.

Blir kanon det här!

Ha en bra dag och jag hoppas kölden håller i sig lite nu.

Hästarna mår toppen då!!!/MadkullaPaula

 

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards