madkullensislandshastar

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av paula Johnsson - 27 januari 2012 08:26

....att den kom till slut.. vintern ädå, man hade ju rätt starka tvivel nu...

Jag är dock glad att den inte väntade på sig ändå längre, lite trist när det börjar snöa fram i  Mars, när vårfåglarna börjar låta och det spritter lite i kroppen av vårkänslor...

men nu var det ändå dags... skönt med rena hästar, glada barn med pulkorna under armen på väg till skolan,vackert ute och My jo, (varför är det så med alla stallhundar?)

Jo, hon gillar ju tyvärr bajsplupparna efter hästarna ändå mer när de är frusna?! Mmmmm!

 

Ja, både hon och Hilda för den delen, och roliga är dom att leka med också, de far runt som värsta bollarna på gårn och hundarna efter...


Och som sakt iiiisiga fina hästar...

Àsi.

   

Och Gylling mår fint, en häst som dock behöver lite tid på sig att smälta lite nya intryck och föresten har jag inte kunnat gjort många knop i veckan själv mer än det nödvändigaste, i samband med väderomslaget klappade självklart min rygg i hop igen!

Jag och Henrik sa ändå häromdagen (livsfarligt och säga nåt sånt..)

Att va bra jag vart i ryggen denna sesongen, men klapp!

Nu ligger jag här...

Hoppas dock va på benen snart igen, men jobbigt när kroppen sätter gränser ibland, jo, allt får ju göras ändå klart och Henrik är ju som sakt på jobbet i bland, så det får krypas ut med vattenslang och mat till djuren här i bland, men men jag är snart som vanligt igen!

Och röra sig det är bara bra, så fram med kameran bara...

               

Ha en bra dag gott folk/MadkullaPaula   

Fråga mig

73 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards